Monday, June 24, 2013

Boikot Kurma Iran!

Ini adalah hasil bacaan saya melalui internet. 

Gabungan Selamatkan Syria dengan komitement penuh ABIM, IKRAM, HALUAN, SYRIA CARE, Pemuda GEMA dan AQSA SYARIF menggesa Rakyat Malaysia yang prihatin dalam konflit Syria atas prinsip kemanusiaan, keamanan dan keadilan sejagat dengan mengambil tindakan proaktif untuk memboikot Kurma Iran dan Produk Iran sempena bulan Ramadhan yang bakal menjelang

Boikot ini bukan ke atas Iran semata-mata, tetapi ia merupakan boikot ke atas tindakan kerajaan Iran yang membantu Bashar Assad. Tempoh boikot ini ialah sehingga Iran menghentikan sokongannya ke atas Bashar Assad. Boikot Iran secara total adalah tidak munasabah kerana kerajaan Malaysia masih lagi mempunyai hubungan diplomatik dan rakan dagang Iran. Kedudukannya adalah berbeza dengan Israel.

"Umat Islam digesa untuk memboikot syarikat-syarikat dan apa apa sahaja yang menfaat kepada Iran.  Ia adalah bagi membela kanak-kanak Syria yang mati di bunuh di tangan Iran.

 Senarai KURMA DARI IRAN | Belilah Kurma Dari Palestin | Di bawah adalah senarai KURMA DARI IRAN yang berada di negara kita. Jika anda peniaga-peniaga kurma yang mengimport KURMA DARI IRAN sepatutnya anda sudah hentikan mengimport KURMA tersebut DARI IRAN, tetapi jika anda sudah pun menempah kurma tersebut, semoga Allah mengampuni kita semua dan berdoalah agar pendapatan daripada kurma tersebut tidak disalurkan kepada Regim Bashar Al-Assad. Jika anda pembeli kurma untuk bulan puasa yang akan menjelang ini. Di sini saya senaraikan KURMA DARI IRAN seperti mana di bawah :









No comments:

Post a Comment